Gå til hovedinnhold

Sperret abonnement

Oppdatert i dag

Lurer du på hva du skal gjøre hvis abonnementet ditt er sperret? Her finner du informasjon om hvorfor abonnementet kan bli sperret, og hvordan du raskt kan få det gjenåpnet etter betaling.

Manglende betaling

Dersom abonnementet ditt er sperret, kan det skyldes manglende betaling av fakturaen.

For å få sperren opphevet, må betalingen gjøres via betalingslinken du har mottatt fra Svea. Når betalingen er registrert, vil abonnementet som regel bli åpnet automatisk innen to timer.

Du kan også logge inn på minside.sveafinans.no for å betale direkte med kort.

Dersom sperren ikke oppheves innen to timer etter betaling, kan du gjøre følgende for rask behandling:

  1. Kontroller at betalingen er gjennomført.

  2. Send kvittering eller dokumentasjon på betalingen til [email protected] med emne "kvittering".

Vi vil åpne abonnementet så snart vi har mottatt og behandlet bekreftelsen.

Sperregebyr

Når abonnementet blir sperret påløper det et sperregebyr på 200 kr ekskl

Forbruksgrense

For å beskytte kundene våre mot misbruk er det satt en forbruksgrense på 2 000 kr ekskl. MVA per dag for alt forbruk. Hvis denne grensen nås, vil abonnementet bli sperret for utgående trafikk. Du vil bli informert om dette via SMS.

Slik åpner du abonnementet igjen:
Kontakt kundeservice på e-post [email protected]

Svarte dette på spørsmålet?