Gå til hovedinnhold

Enkel bedriftsnett

Oppdatert for over 2 uker siden

Mindre bedrifter har ofte ikke behov for mange avanserte funksjoner i sitt bedriftsnett, og da bør du heller ikke trenge å betale for det. Den enkle bedriftsnettløsningen er markedets billigste bedriftsnettløsning, og du får de tre første månedene gratis.

Tjenesten er leveringsklar og krever dermed ingen tid av deg som kunde. Verken til installasjon, oppsett eller opplæring.

Fordeler med enkelt bedriftsnett

  • Første tre månedene kostnadsfritt

  • Markedet laveste pris 19,- per bruker per mnd

  • Ingen etablering

  • Ingen installasjon for deg som kunde

  • Økt fleksibilitet og mobilitet

Funksjoner

Etablering

Pris pr mnd

Pris pr bruker

0,-

19,00*

Hovednummer

0,-

19,00

Tidsstyring (statistik oppsett)

0,-

inkludert

Fast viderekobling

0,-

inkludert

Kø / svargruppe med 3 ulike ringemønster

0,-

inkludert

Suffix

0,-

inkludert

Åpningstider (Tidsstyring)

Med Åpningstider kan du sikre at innringere blir håndtert riktig, enten de ringer i ordinær åpningstid eller mens dere er stengt. Systemet kan automatisk gjøre følgende:

  • Spille av en velkomst‑ eller stengtmelding utenfor åpningstidene.

  • Sette separate tidsregler for hverdager og helg.

  • Unntak & avvik – legg enkelt inn egne regler for helligdager, ferie og andre merkedager.

Kø / Svargruppe

En eller Svargruppe lar bedriften bruke ett felles nummer som fordeler anrop til tilgjengelige ansatte. Velg mellom tre ringemønstre:

Ringemønster

Hvordan fungerer det?

Lineær

Ringer agentene i den rekkefølgen de er listet opp.

Ringesløyfe (Round‑robin)

Ringer ledige agenter etter tur. Systemet husker hvem som ble ringt sist, slik at neste innringer går til neste agent.

Ring alle (Simultan)

Ringer alle tilgjengelige agenter samtidig til noen svarer.

Suffiks

Legg til et suffiks – ekstra siffer som vises bak innkommende nummer. Da ser de ansatte umiddelbart om samtalen kommer fra bedriftsnett‑nummeret (f.eks. «+47 21 93 61 61 01») og kan skille jobb‑ fra privatsamtaler.

Svarte dette på spørsmålet?